hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|نشست مسئولین منطقه با مالکین و متصدیان 61 باب مجاری عرضه سوخت استان قم

قم|نشست مسئولین منطقه با مالکین و متصدیان 61 باب مجاری عرضه سوخت استان قم

نشست مدیر و مسئولین منطقه با مدیران و متصدیان مجاری عرضه سوخت در استان قم با هدف برنامه ریزی به منظور اجرای مطلوب طرح استفاده از کارت هوشمند سوخت برگزار شد.                                                    

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مدیر منطقه در جمع مالکین و متصدیان کلیه مجاری عرضه سوخت استان، ضمن تشکر از همراهی و همدلی ایشان در عرضه بههنگام و بموقع فرآورده، بر آمادگی صد در صد جایگاه ها برای ارائه خدمات با کارت سوخت از بیستم مرداد ماه جاری تأکید کرد.

وزارتی هدف اصلی از اجرای این طرح را نظارت و مدیریت سوخت به‌ ویژه بنزین در سطح کشور و جلوگیری از سوءاستفاده از کارتهای سوخت شخصی بیان کرد.

وی با بیان این موضوع که اطلاع رسانی در خصوص استفاده از کارت سوخت شخصی از طریق روابط عمومی شرکت انجام شده است، افزود: با توجه به قرار گرفتن استان قم در مسیر اصلی مواصلاتی ۱۷ استان کشور، لازم است که به منظور اجرای مطلوب طرح استفاده از کارت سوخت شخصی و سوخترسانی به بهترین نحو و با رعایت دقیق دستورالعملهای طرح، کلیه 61 باب جایگاه عرضه سوخت منطقه به ارائه راهنمائی و خدمات مطلوب به مردم، نظارت بر نصب اطلاعیه های شرکت در مجاری عرضه و اجرای آن بپردازند.

بر اساس این گزارش، وزارتی از پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های سامانه هوشمند سوخت و تجهیزات جایگاه ها و تلاش بی وقفه مسئولین و کارکنان منطقه در امر حذف رمز کارت سوخت و برقراری شرایط مطلوب جهت ایجاد شرایط بهینه برای اجرای این طرح  خبر داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد